„Hilding Anders Baltic AS” elektroninės parduotuvės hilding.lt pirkimo – pardavimo taisyklės (toliau – „Taisyklės”) yra juridiškai privalomas dokumentas, kuris nustato Pirkėjo (toliau – „Klientas”) ir Pardavėjo (toliau – elektroninė parduotuvė) tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę Klientui įsigyjant prekes el. parduotuvėje adresu https://hilding.lt/ (toliau – „Parduotuvėje”, „E-parduotuvėje”).

Pirkimo taisyklės:

  • Pirkimo taisyklės taikomos prekių ir paslaugų pirkimui tarp pirkėjo (toliau – Klientas) ir bendrovės „Hilding Anders Baltic AS” elektroninės parduotuvės „hilding.lt” (toliau – elektroninė parduotuvė).
  • Be šių taisyklių, teisinius santykius, atsirandančius perkant produktus iš elektroninės parduotuvės, reglamentuoja Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) ir kiti galiojantys teisės aktai Lietuvos Respublikoje.
  • Pardavėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumo teisę į jam priklausančią asmeninę informaciją, nurodytą internetinės parduotuvės užsakymo formoje, išskyrus Lietuvos Respublikos įstatymuose nustatytus atvejus.
  • Elektroninė parduotuvė pasilieka teisę vienašališkai keisti sąlygas. Šie pakeitimai bus atspindėti svetainėje (https://hilding.lt/pirkimo-pardavimo-taisykles/).

Pirkėjo atsakomybė:

  • Pirkėjas yra visiškai atsakingas už registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas nepateikia registracijos formoje tikslių duomenų, Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius.
  • Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis šia internetine parduotuve.
  • Pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų perdavimą tretiesiems asmenims. Jei hilding.lt teikiamomis paslaugomis naudojasi trečiasis asmuo, prisijungęs prie internetinės parduotuvės naudodamasis Pirkėjo prisijungimo duomenimis, Pardavėjas šį asmenį laiko Pirkėju.
  • Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.

Prekių kaina bei informacija:

  • Informacija apie prekių savybes, kainas yra pateikiama elektroninėje parduotuvėje.
  • Elektroninėje parduotuvėje rodomos nuotraukos yra iliustracinės. Gaminys, jo komplektacija ar spalva gali skirtis nuo nuotraukoje parodytų prekių.
  • Visos elektroninėje parduotuvėje nurodytos kainos yra jau su įskaičiuotu LR įstatymų numatytu pridetinės vertės mokesčiu.
  • Elektroninė parduotuvė turi teisę bet kuriuo metu keisti elektroninėje parduotuvėje rodomas kainas.
  • Prekių kainos arba prekių prieinamumas gali keistis realiuoju laiku ir be išankstinio įspėjimo.
  • Elektroninė parduotuvė turi teisę be sankcijų atsisakyti sutarties, sudarytos per hilding.lt elektroninę parduotuvę bei neparduoti užsakytų prekių ar neteikti paslaugos, jei prekės likutis nepakankamas, jei pasikeitė kaina ar prekės savybės arba dėl kitų, su Pardavėju nesusijusių aplinkybių. Jei elektroninė parduotuvė negali įvykdyti savo įsipareigojimų, susisiekiama su Klientu ir grąžinama sumokėta suma per 14 kalendorinių dienų.
  • Hilding.lt elektroninėje parduotuvėje, už papildomą mokestį, siūlomas pristatymas į namus visoje Lietuvoje, o nedideli gaminiai, gali būti siunčiami siuntų paštomatais. Transporto paslaugą galima pasirinkti kasoje atsiskaitant už užsakymą.
  • Transporto kaina Klientui pateikiama kasoje, įvedus pristatymo adresą.
  • Mokėjimo valiuta yra eurai (EUR).

Pirkti elektroninėje parduotuvėje turi teisę:

  • Veiksnūs fiziniai asmenys, t.y. asmenys, sulaukę pilnametystės, kurių veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka;
  • Nepilnamečiai nuo keturiolikos iki aštuoniolikos metų amžiaus, tik turėdami tėvų arba rūpintojų sutikimą, išskyrus tuos atvejus, kai jie savarankiškai disponuoja savo pajamomis;
  • Juridiniai asmenys;
  • Visų aukščiau nurodytų asmenų įgalioti atstovai.

Užsakymo pateikimas bei apmokėjimas:

  • Išsirinkite norimas prekes ir įsidėkite jas į pirkinių krepšelį. Peržiūrėję krepšelį ir norėdami įsigyti jame esančias prekes, spauskite mygtuką „Apmokėti“. Atidaromas užsakymo langas. Jame turite suvesti duomenis apie save, prekės pristatymo adresą ir pasirinkti apmokėjimo būdą. Jei perkate, naudodami nuolaidų kuponą, – įveskite jo kodą į tam skirtą langelį. Užpildę visus laukus, paspauskite „Mokėti“. Norėdami apmokėti už prekes, turėsite prisijungti prie pasirinktos banko sistemos. Apmokėjus užsakymą, pirkimo procesas bus baigtas.
  • Sutartis tarp Pardavėjo ir Pirkėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas e-parduotuvėje suformavęs prekių krepšelį, nurodęs pristatymo adresą, pasirinkęs apmokėjimo būdą ir susipažinęs su hilding.lt taisyklėmis, užsako prekes ir/ar paslaugas.
  • Avansinėje internetinės parduotuvės sąskaitoje išankstiniam apmokėjimui nurodomos pasirinktos prekės, jų kiekis, galutinė prekių kaina, pristatymo kaina įskaitant visus mokesčius.
  • Atsiskaityti galima naudojantis Swed, Seb, Luminor, Citadelės, Šiaulių banko elektroninės bankininkystės paslaugomis, Visa / MasterCard mokėjimo kortelėmis bei banko pavedimu. Mokėjimai apdorojami naudojantis MakeCommerce.lt mokėjimų platforma.” kurios valdytojas Maksekeskus AS (Niine 11, Talinas 10414, Estija, reg. nr.:12268475), todėl Jūsų asmeninė informacija, reikalinga mokėjimo įvykdymui ir patvirtinimui, bus perduodama Maksekeskus AS. Atsiskaitymai galimi euro valiuta.
  • Apmokėjimas galimas banko pavedimu arba kreditine kortele.
  • Apmokėjimas banko pavedimu – tai išankstinis apmokėjimas, kai Pirkėjas, atsispausdinęs avansinę internetinės parduotuvės sąskaitą išankstiniam apmokėjimui ir nuėjęs į artimiausią banko skyrių arba naudodamasis internetu, perveda pinigus į „Hilding Anders Baltic AS” banko sąskaitą.
  • Pirkėjas įsipareigoja sumokėti nedelsiant. Tik gavus apmokėjimą už prekes pradedamas formuoti prekių siuntinys ir pradedamas skaičiuoti prekių pristatymo terminas.
  • Pardavėjas turi teisę iš anksto nepranešęs Pirkėjui anuliuoti užsakymą, jei Pirkėjas pasirinko atsiskaitymą banko pavedimu ir nesumoka už prekes per 5 (penkias) darbo dienas.
  • Elektroninėje parduotuvėje pateikti užsakymai bus apdorojami darbo dienomis pirmadieniais – penktadieniais 9.00–17.00 val. Jei užsakymą pateiksite penktadienį po 15 val., Užsakymas bus apdorotas kitą darbo dieną.

Prekių pristatymas:

  • Prekės yra pristatomos tik Lietuvos Respublikos teritorijoje.
  • Lietuvoje dažniausiai siuntos pasiekia gavėją per 10 darbo dienų, tačiau, išimtinais atvejais, prekės gali atkeliauti per 45 dienas. Visą informaciją apie prekių pristatymo terminus galite rasti hilding.lt.
  • Elektroninė parduotuvė prekes Klientui pristato naudodama DSV kurjerio paslaugas.
  • Vairuotojas paskambina prieš prekių pristatymą Klientui (arba kitu sutartu laiku).
  • Gaminiai paprastai pristatomi darbo dienomis pirmadieniais – penktadieniais nuo 8:00 iki 17:00. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl gaminių pristatymo.
  • Pristatymas vyksta iki kliento pastato lauko durų, nebent būtų susitarta kitaip. Prekės gabenimas iš automobilio į pastato vidų yra Kliento atsakomybė.
  • Gavęs prekes, Klientas privalo nedelsdamas jas apžiūrėti. Esant defektams ar trūkumams, jie turi būti pažymėti transporto važtaraštyje bei Pardavėjui turi būti siunčiamos prekės nuotraukos, kad būtų galima sužinoti, ar tai transporto defektas, ar brokuota prekė. Jei prekės yra nepažeistos ir švarios, nešvarumai ar kiti pakuotės pažeidimai nelaikomi trūkumu.
  • Kiekvienos prekės pristatymo laikas nurodomas atitinkamame produkto puslapyje.
  • Visos prekės Klientui pristatomos iš karto, o pirmoji turima data apskaičiuojama pagal ilgiausiai trunkantį pristatyti produktą.

Prekių grąžinimas

  • Visoms elektroninėje parduotuvėje įsigytoms prekėms taikoma 14 dienų grąžinimo teisė.
  • Grąžinamas produktas turi būti be defektų, pilnos komplektacijos, originalioje pakuotėje ir nenaudotas.
  • Klientas turi nusiųsti paraišką grąžinti prekes elektroniniu paštu order.baltic@hildinganders.com, bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo prekių gavimo. Paraišką galite rasti čia.
  • Pinigai už prekę bei už transporto išlaidas pristatant prekę bus grąžinti klientui per 14 dienų, gavus grąžinimo paraišką bei patikrinus prekę.
  • Pinigai grąžinami Klientui į tą pačią sąskaitą, iš kurios buvo apmokėtos prekės.
  • Klientas įsipareigoja sumokėti grąžintų prekių transportavimo išlaidas.
  • Pažeistų, sugadintų ir panaudotų prekių grąžinti negalima.

Prekių garantijos

  • Visoms Hilding Anders Baltic prekėms yra taikoma 2 metų garantija. Parduodant prekes vartotojui, yra daroma prielaida, kad sutarties sąlygų nesilaikymas per 6 mėnesius nuo prekių pristatymo klientui dienos buvo pristatymo metu, nebent tokia prielaida yra neatitinkantis daikto ar trūkumo pobūdžio Klientas įsipareigoja kuo skubiau, bet ne vėliau kaip per 2 mėnesius nuo trūkumo ar defekto radimo, pranešti elektroninei parduotuvei apie prekių neatitikimą, tai yra pateikti pretenziją. Garantiniu laikotarpiu nekokybiška prekė pakeičiama analogiška ar kita kokybiška preke arba grąžinami pinigai. Jei Pirkėjas pageidauja keisti nekokybišką prekę į naują brangesnę prekę, Pirkėjas sumoka padidėjusios kainos skirtumą.
  • Pasinaudojus prekei teikiama garantija, garantinis laikotarpis nėra pradedamas skaičiuoti iš naujo – garantinis laikotarpis skaičiuojamas nuo pirminės prekės pristatymo datos. Laikotarpis, kurio metu Pirkėjas negalėjo naudoti daikto dėl trūkumų, nėra pridedamas prie garantijos termino.
  • Vykdant prekės(-ių) pakeitimą, prekės pristatomos ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo Pirkėjo užsakymo priėmimo dienos, jeigu Pirkėjas ir Pardavėjas nesusitarė bei nenumatė kitaip.
  • Pardavėjas neatsako už prekių trūkumus, atsiradusius dėl netinkamo naudojimo, priežiūros ar aplaidumo.
  • Klientas, norėdamas pateikti pretenziją, privalo saugoti pirkimo dokumentus (sąskaitą faktūrą, sutartį ir kt.), kurie įrodo, kad prekė buvo įsigyta iš hilding.lt elektroninės parduotuvės. Neturėdamas pardavimą patvirtinančio dokumento, Klientas negali pateikti pretenzijos.
  • Norėdamas pateikti skundą/pretenziją dėl prekių ar paslaugų, Klientas turi užpildyti atitinkamą formą ir persiųsti ją elektroninės parduotuvės elektroninio pašto adresu order.baltic@hildinganders.com
  • Pretenzijos formą rasite čia.
  • Prie pretenzijos privaloma pridėti nuotraukas, kuriose būtų matomi defektai.
  • Pardavėjas privalo atsakyti į skundą ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo skundo gavimo.

Asmens duomenų apsauga

  • Hilding Anders Baltic AS” (registracijos kodas 10258395) yra atsakinga už asmens duomenų tvarkymą svetainėje hilding.lt. „Hilding Anders Baltic AS” perduoda visus reikalingus asmens duomenis „Maksekeskus AS” – procesoriui, įgaliotam atlikti mokėjimus.
  • Klientas, įvesdamas duomenis į elektroninę parduotuvę ir sutikdamas su taisyklėmis, suteikia teisę rinkti ir tvarkyti Kliento asmens duomenis (vardą, pavardę, kontaktinį telefono numerį, siuntų pristatymo ir (arba) namų adresą, el. Pašto adresą) bei perduoti asmens duomenis logistikos partneriui prekių pristatymui.
  • Šifruotas duomenų perdavimas su bankais užtikrina Kliento asmeninio banko saugumą atsiskaitant už pirkinius.
  • Klientas turi teisę bet kuriuo metu uždrausti rinkti ir naudoti savo asmens duomenis, nebent tai yra būtina sutarties įsipareigojimams įvykdyti ar iš sutarties kylančiam reikalavimui išieškoti.

Informacija apie užsakymą: pirmadieniais – penktadieniais: 9.00–17.00 val. Telefonu +37067822050 arba el. Pašto adresu karolina.karu@hildinganders.com

Užsisakykite naujienlaiškį